Arrow
Arrow
Slider
6 nominacji IPMA dla Optimise Natalia Krzyśków

6 nominacji IPMA dla Optimise

PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Optimise, globalna agencja performance marketingu, w Polsce należąca do grupy AdNext, została nominowana
w prestiżowym konkursie International Performance Marketing Awards. Agencja została wyróżniona w kategorii najlepsza kampania/strategia z zakresu performance dla firmy Neckermann Podróże na Europę Środkowo-Wschodnią.

Łącznie Optimise otrzymał aż sześć  nominacji we wszystkich regionach, w których działa Spółka (Azja i Pacyfik, Ameryka Łacińska i Europa). Ponadto, Optimise jest się na liście nominowanych do prestiżowego wyróżnienia Best International Affiliate Network.

Performance Marketing Awards to najbardziej prestiżowy i jednocześnie największy międzynarodowy konkurs dla branży performance marketingu. Tegoroczna ceremonia wyłoni najlepsze kampanie z takich regionów jak: USA, Bliski Wschód i Północna Afryka, Azja i Pacyfik, Ameryka Łacińska, Europa Zachodnia i Wschodnia.

W kampanii dla Neckermann Podróże doceniono sposób, w jaki Optimise wykorzystał własną technologię analizy customer journey i modele atrybucji.  Pełne wykorzystanie możliwości content i influencer marketingu przełożyło się na duży wzrost sprzedaży biura podróży w stosunku do roku poprzedniego.

Jesteśmy zaszczyceni nominacją. To potwierdza,  że opracowana przez nas technologia customer journey i  atrybucji reprezentuje najwyższy poziom skutecznie wpływając na zachowania konsumentów. Łącząc technologię z innowacyjnym podejściem do influencer i content marketingu, udało nam się zmaksymalizować sprzedaż i uzyskać bardziej wartościowych konsumentów  w ramach dedykowanych budżetów reklamowych – mówi Michał Pachnik, Strategy & Operations Director Optimise Polska.

Ta nominacja potwierdza, że reprezentujemy najwyższy poziom dostarczając klientom produkt, technologię i obsługę światowej klasy – dodaje Michał Pachnik.

Wyniki tegorocznej edycji IPMA będą ogłoszone 23 października w Londynie podczas uroczystej ceremonii wręczenia nagród.


O firmie:

Optimise Media Group jest międzynarodową niezależną agencją zajmującą się performance marketingiem. W Polsce Optimise jest częścią grupy AdNext.

Autorskie rozwiązania z obszaru performance marketingu dostarczamy do ponad 1 400 reklamodawców w ponad trzydziestu krajach co zapewnia nam większą skalę działania niż lokalnym agencjom lub sieciom.

Jesteśmy właścicielem wiodącej sieci afiliacyjnej, sieci mobilnej, a także twórcami innowacyjnych rozwiązań w zakresie lead generation oraz optymalizacji mediów i ochrony marki. Dzięki doświadczeniu w monitorowaniu efektywności oraz skutecznej optymalizacji mediów pomagamy dużym, renomowanym markom pozyskiwać i utrzymywać klientów, zwiększać ilość i wartość dokonywanych sprzedaży oraz uzyskiwać lepsze wskaźniki rentowności ROI.

W 2016 roku zrealizowaliśmy ponad 17 milionów transakcji na kwotę 1.1 bilionów dolarów.

Nasz zespół liczy ponad 185 doświadczonych ekspertów, pracujących w głównej siedzibie w Norwich w Wielkiej Brytanii oraz w biurach lokalnych w Warszawie, Indiach, Singapurze, Indonezji, Australii i Brazylii.

 

Więcej informacji:

www.optimise.pl

 

Kontakt dla mediów:

Martyna Danielewicz
PR Manager, Triple PR
ul. Wilcza 25/6, Warszawa
tel. 22 216 54 20, 722 100 505
martyna.danielewicz@triplepr.pl

Post A Reply

WSZYSTKIE STRATEGIA Automation Performance Grywalizacja Content INSPIRACJE
PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn


ebook_banner_bottom

Więcej w Aktualności
Oddaj swój głos na Neckermann Podróże w Konkursie e-Commerce Polska awards

Anna Piotrowska przechodzi z LifeTube do Szeri Szeri

Kampania „HCV jestem świadom” z nagrodą Lidera Roku

Optimise docenione przez Sunday Times
Zamknij