Arrow
Arrow
Slider
Anna Piotrowska przechodzi z LifeTube do Szeri Szeri Natalia Krzyśków

Anna Piotrowska przechodzi z LifeTube do Szeri Szeri

AP
PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Anna Piotrowska Strategy Managerem w Szeri Szeri, spółce odpowiedzialnej za influencer marketing w grupie AdNext.

 

W Szeri Szeri Piotrowska będzie wspierała Maćka Trojanowicza w działaniach strategicznych dla klientów w oparciu o współpracę z influencerami, w tym z uwzględnieniem video. W zakres jej obowiązków będą wchodziły  zarówno rekomendacje dotyczące strategii współpracy z influencerami, jej realizacji jak i szerokiej dystrybucji, także  przez kanały portalu DDOB.com

Anna Piotrowska ma trzyletnie doświadczenie w branży. Przez ostatnie lata  pracowała jako Partnership Executive, a następnie Partnership Manager w LifeTube, będąc odpowiedzialna za takich twórców jak m.inn. Łukasz Jakóbiak (20m2) czy Matura To Bzdura.

Szeri Szeri to pierwsza w Polsce i największa agencja, specjalizująca się w influencer marketingu, a także w planowaniu i realizacji kampanii z udziałem blogerów. Od powstania w 2013 roku odnotowała na swoim koncie ponad 300 realizacji. W ostatnim czasie Szeri Szeri, należące do grupy AdNext, nabyło pakiet udziałów w DDOB.com.

DDOB.com przygotowuje komunikację skierowaną do młodych użytkowników z pokolenia Z, szukających w sieci wartościowych treści, angażujących i prowokujących do interakcji.

Post A Reply

WSZYSTKIE STRATEGIA Automation Performance Grywalizacja Content INSPIRACJE
PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn


ebook_banner_bottom

Więcej w Aktualności
GALA
Kampania „HCV jestem świadom” z nagrodą Lidera Roku

Optimise docenione przez Sunday Times
oczami-dzieci
Marketing internetowy oczami dzieci

Mastermind Media zrealizuje kampanię społeczną na temat HCV
Zamknij