Arrow
Arrow
Kampania Optimise dla Neckermann Grupa AdNext

Kampania Optimise dla Neckermann

PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki dywersyfikacji działań online i skutecznemu pomiarowi ich wpływu na działania offline – z naciskiem na punkty stacjonarne i zgłoszenia na infolinię? Kliknij poniżej, by zapoznać się ze szczegółową prezentacją działań Optimise i wyników, jakie osiągnął Klient po trwającej od stycznia do lipca 2016 kampanii.

Kampania Optimise dla Neckermann

optimise-logo

Post A Reply

WSZYSTKIE STRATEGIA Automation Performance Grywalizacja Content INSPIRACJE
PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn


slider_scoop_ebook_1920x752

Więcej w Case Studies
Multikanałowa komunikacja w branży podróżniczej – case study
isaac-smith-1182057-unsplash
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie o 900%?

pfron
PFRON – Jak Mastermind zmienia świadomość pracodawców? [case study]

bonduelle_logo_corporate
Bonduelle – kampania promocyjna „warzywne inspiracje” – case study

Zamknij