Arrow
Arrow
Slider
Kampania Optimise dla Neckermann Adnext

Kampania Optimise dla Neckermann

PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki dywersyfikacji działań online i skutecznemu pomiarowi ich wpływu na działania offline – z naciskiem na punkty stacjonarne i zgłoszenia na infolinię? Kliknij poniżej, by zapoznać się ze szczegółową prezentacją działań Optimise i wyników, jakie osiągnął Klient po trwającej od stycznia do lipca 2016 kampanii.

Kampania Optimise dla Neckermann

optimise-logo

Post A Reply

WSZYSTKIE STRATEGIA Automation Performance Grywalizacja Content INSPIRACJE
PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn


ebook_banner_bottom

Więcej w Case Studies
Multikanałowa komunikacja w branży podróżniczej – case study
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie o 900%?

PFRON – Jak Mastermind zmienia świadomość pracodawców? [case study]

Bonduelle – kampania promocyjna „warzywne inspiracje” – case study

Zamknij