Arrow
Arrow
Slider
Kampania Optimise dla Neckermann Łukasz Łachecki

Kampania Optimise dla Neckermann

PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki dywersyfikacji działań online i skutecznemu pomiarowi ich wpływu na działania offline – z naciskiem na punkty stacjonarne i zgłoszenia na infolinię? Kliknij poniżej, by zapoznać się ze szczegółową prezentacją działań Optimise i wyników, jakie osiągnął Klient po trwającej od stycznia do lipca 2016 kampanii.

Kampania Optimise dla Neckermann

optimise-logo

Post A Reply

WSZYSTKIE STRATEGIA Automation Performance Grywalizacja Content INSPIRACJE
PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn


ebook_banner_bottom

Więcej w Case Studies
Multikanałowa komunikacja w branży podróżniczej – case study
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie o 900%?

PFRON – Jak Mastermind zmienia świadomość pracodawców? [case study]

Bonduelle – kampania promocyjna „warzywne inspiracje” – case study

Zamknij