Arrow
Arrow
Slider
Marvipol – case study Michał Reda

Marvipol – case study

marvipol
PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Cel kampanii: Wsparcie działań sprzedaży nowych mieszkań w Warszawie, zapraszanie na dni otwarte (prezentacja mieszkań, wyprzedaże mieszkań, oferty specjalne)

Zastosowane formaty :

Kampania e-mail marketingowa skierowana do osób z wyższą niż przeciętna siłą nabywczą (wysokie zarobki), zamieszkujących Warszawę i okolice. Przekaz skierowano do: Prezesów, Dyrektorów, Menadżerów firm i instytucji, wolnych zawodów: artystów, architektów, lekarzy etc.

Kampania SMS – skierowana do osób zamożnych płacących rachunki telefoniczne powyżej 100 zł miesięcznie, posiadających smartfony, z Warszawy i okolic.

 

Wykorzystane narzędzia:

JETNET – sieć baz mailingowych, zarządzana i wspierana technologicznie przez Media Team Interactive. W ramach kampanii wykorzystano wysokogatunkowe bazy danych osób zamożnych, wyselekcjonowane na podstawie danych behawioralnych i nawigacyjnych pochodzących z reakcji na maile o podobnej tematyce.
JET MAIL – nowoczesny system do budowania strategii e-mail marketingowej oraz masowej wysyłki wiadomości e-mailingowych, charakteryzujący się wysoką dostarczalnością maili (98%) oraz szybkością realizacji wysyłki.

 

Rezultaty:

Wzrost liczby osób zainteresowanych zakupem mieszkań oferowanych przez Marvipol w różnych lokalizacjach w Warszawie. Pozyskanie nowej grupy osób zainteresowanych zakupem mieszkania, które wzięły udział w prezentacjach apartamentów w czasie dni otwartych.

 

Wypowiedź klienta:

„Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą Media Team Interactive. Właściwe zaplanowanie kampanii, dobór odpowiednich baz danych oraz użycie innowacyjnych narzędzi przełożył się na wyższe zainteresowanie ofertą naszych mieszkań. W przyszłości planujemy rozszerzenie współpracy o nowoczesne formaty np. wideomailingi i wykorzystanie narzędzi optymalizujących kreację”

Iwona Niderla – Specjalista ds. Marketingu Internetowego Marvipol SA

 

Przykład kreacji mailingowej:
mailing

Przykład kreacji SMS:

sms[contact-form-7 id=”1058″ title=”Marketing automation”]

Post A Reply

WSZYSTKIE STRATEGIA Automation Performance Grywalizacja Content INSPIRACJE
PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn


ebook_banner_bottom