Arrow
Arrow
Slider
Multikanałowa komunikacja w branży podróżniczej – case study Łukasz Łachecki

Multikanałowa komunikacja w branży podróżniczej – case study

PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

casestudyneckermann
Segment travel to prawdziwe wyzwanie dla marketingowca. Jego specyfikę ciężko uchwycić inaczej, niż na konkretnym przykładzie, dlatego z radością przedstawiamy przygotowane przez Optimise (we współpracy z klientem – Neckermann Podróże) case study, które pokazuje, jak autorskie rozwiązania, dokładna analiza danych i adekwatna, multikanałowa komunikacja mogą się przełożyć na sukces w e-commerce. Zapraszamy do lektury!

Post A Reply

WSZYSTKIE STRATEGIA Automation Performance Grywalizacja Content INSPIRACJE
PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn


ebook_banner_bottom

Więcej w Case Studies
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie o 900%?

PFRON – Jak Mastermind zmienia świadomość pracodawców? [case study]

Bonduelle – kampania promocyjna „warzywne inspiracje” – case study

Grywalizacja w marketingu Samsung – case study

Zamknij