Arrow
Arrow
Slider
Optimise – „tworzymy przyszłość performance marketingu” Piotr Maślak

Optimise – „tworzymy przyszłość performance marketingu”

PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Online Media Group – działająca na całym świecie, wielokrotnie nagradzana agencja performance marketingu przeszła proces rebrandingu zmieniając swoją dotychczasową nazwę na Optimise. Nowa nazwa obowiązuje w naszych oddziałach na całym świecie. Wraz z nazwą przedstawiamy nowy logotyp, stronę internetową www.optimise.pl oraz rozszerzoną platformę technologiczną.

Rebranding jest związany z rozwojem grupy, poszerzaniem kompetencji oraz wprowadzaniem nowych rozwiązań technologicznych. Już teraz setki klientów Optimise, zlokalizowanych na czterech kontynentach, mogą korzystać z naszych unikalnych rozwiązań w obszarze performance marketingu. Nasze usługi skupiają się wokół czterech strategicznych obszarów – sieci afiliacyjnej, rozwiązań dla marketingu mobile, optymalizacji kanałów dotarcia, oraz generowaniu leadów.

Nowe standardy w performance marketingu

Od dłuższego czasu obserwujemy potrzebę efektywniejszego korzystania z mediów online. Optymalizacja działań w mediach była w naszym DNA od dawna. Nazwa Optimise sama w sobie mocno podkreśla dzisiejsze trendy w performance marketingu i oczekiwania naszych partnerów.

Od początku roku przygotowujemy się do zmian. Jednym z kroków było zatrudnienie Michała Pachnika (Operations Director), którego wiedza i doświadczenie w zakresie technologii i wsparcia sprzedaży, miała dla nas kluczowe znaczenie. Rynek performance zmienia się wchodząc w obszary związane z kanałem mobile oraz efektywną optymalizacją. Optimise to nie tylko ogromne zaplecze technologiczne, to też wspaniały zespół specjalistów oraz obsługa klienta na najwyższym poziomie. Rebranding, który przeszliśmy jest konsekwencją tych działań, a także jasnym komunikatem, że chcemy wspierać naszych klientów w optymalizacji ich działań w zakresie performance marketingu i osiągnięciu sukcesu – jesteśmy podekscytowani, że nasz nowa marka oddaje to w 100% – mówi Magdalena Czachowska.

Technologia i wiedza w służbie optymalizacji

W Optimise wierzymy, że rola efektywnego gromadzenia i wykorzystywania danych staje się coraz bardziej istotna. Szczególnie w kontekście wielokanałowych, często zautomatyzowanych działań w obszarze performance marketingu. Dlatego bardzo mocno inwestujemy w rozwiązania technologiczne pozwalające gromadzić, mierzyć i zarządzać danymi, które mają ogromne znaczenie podczas optymalizacji mediów.  Wiemy też, jak ważne jest inteligentne wykorzystanie danych do tworzenia przydatnych raportów dla naszych partnerów.

Wraz z naszą nową nazwą prezentujemy nowe rozwiązania i szereg dodatkowych możliwości systemowych. W ostatnim czasie intensywnie pracowaliśmy nad wieloma projektami, które teraz możemy z dumą prezentować. Są to zarówno rozwiązania technologiczne, jak i operacyjne, które w znaczącym stopniu pomagają w optymalizowaniu każdej kampanii, aktywności mobile czy programu partnerskiego. Dotyczy to między innymi nowych raportów geolokalizacyjnych i behawioralnych oraz naszego nowego panelu, które właśnie udostępniliśmy. Każdy z naszych klientów reprezentuje zróżnicowane wymagania czy to w kontekście zwiększania zaangażowania swoich konsumentów, zwiększania sprzedaży czy też polepszania wskaźnika zwrotu z inwestycji w media.  Nasza działalność ukierunkowana jest na realizowanie indywidualnych potrzeb i optymalizowaniu ich na sukces – dodaje Michał Pachnik, Dyrektor Operacyjny Optimise.

Poznaj Optimise

Optimise to, powstała w 1999 roku pod nazwą Online Media Group, agencja, która tworzy i rozwija autorskie rozwiązania technologiczne w obszarze performance marketingu. Jesteśmy właścicielem jednej z największych sieci afiliacyjnych, sieci mobile, a także twórcami innowacyjnych rozwiązań w zakresie lead generation oraz optymalizacji mediów i ochrony marki. Pracujemy dla ponad 200 renomowanych marek na całym świecie. Obecnie osiągamy obroty przekraczające rocznie 30 milionów funtów.

Zespół Optimise tworzy 160 doświadczonych ekspertów, pracujących w głównej siedzibie w Norwich w Wielkiej Brytanii oraz w biurach lokalnych w Warszawie, Delhi, Sydney i Sao Paulo.

Dzięki doświadczeniu w monitorowaniu efektywności oraz skutecznej optymalizacji mediów pomagamy dużym, renomowanym markom pozyskiwać i utrzymywać klientów, zwiększać ilość i wartość dokonywanych sprzedaży oraz uzyskiwać lepsze wskaźniki rentowności ROI. Współpracujący z nami wydawcy mogą liczyć na sukces, możliwy dzięki dostępowi do wartościowych danych, nowoczesnych technologii oraz pełnego wsparcia naszych ekspertów.

Więcej szczegółów na temat Optimise znajdziecie Państwo na stronie www.optimise.pl.

Post A Reply

WSZYSTKIE STRATEGIA Automation Performance Grywalizacja Content INSPIRACJE
PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn


ebook_banner_bottom