Arrow
Arrow
Slider
Webcaster z Rafałem Oraczem i Agatą Krynicką o wideo w marketingu – sprawdź! Łukasz Łachecki

Webcaster z Rafałem Oraczem i Agatą Krynicką o wideo w marketingu – sprawdź!

PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Już na początku roku prognozowano, że 2016 r. będzie rokiem wideo – o tym, że to nie tylko kolejny slogan, kolejne miesiące przekonały z nawiązką. Dowody? Choćby ekspansja Snapchata, z unikalnym formatem krótkich, angażujących filmów, które znikają po 24 godzinach. Wzrosło zainteresowanie najważniejszych serwisów – by wspomnieć tylko Facebooka – jeśli chodzi o możliwości live streamingu i wideo 360 stopni. Dlaczego Mark Zuckeberg uważa, że live video to przyszłość internetu, przeczytacie w tym tekście.

Również na naszym blogu nie brakuje dowodów na to, że wideo w różnych formach musi stać się przedmiotem zainteresowania marketerów, zanim będzie za późno. Chcesz skorzystać z naszej wiedzy o zastosowaniach wideo w marketingu, o formach jego dystrybucji i zaletach, jakie przynosi wykorzystanie filmów w długofalowej strategii marketingowej? Obejrzyj program Webcaster z Rafałem Oraczem (CEO Grupy AdNext) i Agatą Krynicką (dyrektor zarządzającą w Scoop), a jeśli masz dodatkowe pytania – zgłoś się do nas, chętnie udzielimy ci wszystkich potrzebnych porad.

Przejdź na stronę Webcaster i oglądaj za darmo

wideo_webcaster

 

Post A Reply

WSZYSTKIE STRATEGIA Automation Performance Grywalizacja Content INSPIRACJE
PODZIEL SIĘ
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn


ebook_banner_bottom

Więcej w Case Studies
Kampania Optimise dla Neckermann
Multikanałowa komunikacja w branży podróżniczej – case study
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie o 900%?

PFRON – Jak Mastermind zmienia świadomość pracodawców? [case study]

Zamknij