Jak wykorzystać podcast do promocji brandu?

“Podcasty nie są popularne w Polsce” – takie stwierdzenie może mieć sens tylko wtedy, gdy obierzemy jakiś punkt odniesienia. Jeśli więc porównamy słuchalność internetowych audycji w naszym kraju i USA, okaże się, że jest naprawdę miernie; w Stanach ponad 40 milionów osób słucha tego czy innego podcastu. Jednocześnie, dwa najpopularniejsze programy w Polsce – “Mała Wielka Firma” Pawła Tkaczyka i Marka Janowskiego oraz “Więcej niż oszczędzanie pieniędzy” Michała Szafrańskiego – słuchane są przez kilkanaście tysięcy osób każdego miesiąca. Wydaje się więc, że choć rynek wymaga edukacji, mamy do czynienia z niszą, która stopniowo zyskuje na znaczeniu. Jak to wykorzystać?

Continue reading

strategia grywalizacja

20+ elementów strategii grywalizacji

Zastanawiałeś się, dlaczego chodzisz codziennie do tego samego sklepu spożywczego, a inny omijasz szerokim łukiem, mimo że jest bliżej Twojego domu? Prawdopodobnie ten, który wybierasz, ma sympatyczną obsługę, większy parking lub lepszy układ produktów na półkach, dzięki czemu nie biegasz po całym sklepie w poszukiwaniu składników na obiad. Co ma to wspólnego z grywalizacją?
Continue reading