Ruch online w czasie kwarantanny

Opportunity Alert #2: Czas na lokalne serwisy informacyjne

Jak trwoga, to… na lokalny serwis informacyjny! Spółka Scoop działająca w naszej grupie sprawdziła, jak kwarantanna zmieniła konsumpcję treści w internecie. Głównie wnioski? Uwaga internautów skierowała się do serwisów informacyjnym o najbliższym, lokalnym zasięgu. W efekcie odnotowały one w ostatnich dniach nawet stuprocentowe wzrosty ruchu.

Choć serwisy rozrywkowe odnotowały chwilowy spadek, aż o 75% wzrósł zasięg w serwisach VOD.

Szczegółowe dane oraz rekomendacje dla reklamodawców zawarliśmy w poszerzonej analizie na naszym blogu dotyczącej ruchu w internecie w czasie kwarantanny.

Zakupy przez Google Hangout

Opportunity Alert #1: Odwiedź sklep przez Hangout

Obecna sytuacja mocno uderza w małe sklepy stacjonarne, które z dnia na dzień straciły klientów. Pewien warszawski sklep z zabawkami znalazł na to sposób. Daje możliwość bezpośredniej rozmowy telefonicznej ze sprzedawcą, który oprowadza klienta wirtualnie po sklepie korzystając z Google Hangout.

Sprzedawca prezentuje produkty na żywo i odpowiada na wszelkie pytania. Klient składa zamówienie w czasie rozmowy bądź później za pomocą Messengera. Kilka godzin później zamówienie trafia bezpośrednio pod drzwi, bez fizycznego kontaktu z klientem.