Baza wiedzy – Słownik pojęć marketingowych na blogu AdNext

LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ

Co to jest content design?

W 2019 roku już ponad 4,4 mld osób na całym świecie korzystało z internetu, a liczba ta stale rośnie. Digitalizacja…

Atrybut UTM i parametry fbclid – co to jest?

Każdy użytkownik internetu doskonale wie, na jakiej zasadzie działają linki i czemu mają służyć. Obecnie coraz więcej spotykanych w sieci…

Customer relationship management (CRM) – co to jest?

Współczesne firmy muszą korzystać z innowacyjnych narzędzi, aby nie pozostawać w tyle za konkurencją. Coraz większą rolę odgrywa uzyskiwanie informacji…

Czym jest brand collateral i dlaczego warto o nią zadbać?

Każda marka musi dziś starannie dbać o własną identyfikacją wizualną. Konsumenci budują swoje postawy i podejmują decyzje, kierując się również…

Brand attitude – czym jest postawa wobec marki?

Wiedza i potrzeby nie są jedynymi czynnikami, na podstawie których konsumenci podejmują decyzje zakupowe. Z ich punktu widzenia bardzo ważna…

Co to jest employee advocacy, czyli firma to ludzie

Duża konkurencja sprawia, że przedsiębiorstwa szukają kolejnych innowacyjnych metod promocji. Jednym z ciekawszych trendów jest employee advocacy. Na czym dokładnie…

Event marketing

Event marketing to działania marketingowe polegające na organizacji bądź sponsoringu różnego rodzaju imprez i wydarzeń, podczas których marka buduje skojarzenie…

SERP

SERP – z ang. Search Engine Results Page – oznacza stronę w wyszukiwarce z wynikami, która wyświetla się po wpisaniu określonego słowa…

Marketing B2B

Marketing B2B to działania marketingowe, których celem jest sprzedaż usług bądź towarów między przedsiębiorstwami. Sprowadza się do zdobywania kontaktów biznesowych (lead…