Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych

LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ

Marketing Automation

Rozwój nowoczesnych technologii sprawia, że automatyzacja wkracza do wielu sfer życia. Jedną z nich jest marketing. Umiejętnie wykorzystana automatyzacja marketingu…

Webinar – jak go stworzyć i poprowadzić?

Webinar to transmisja video na platformie umożliwiającej interakcje prowadzącego z odbiorcami. W kontekście marketingu online to najczęściej cyfrowe spotkanie z…

Vlog

Vlog to rodzaj internetowego dziennika w formie video, niekiedy tworzonego nawet codziennie i publikowanego na platformie społecznościowej, np. YouTube. Może…

Pomoc Ukrainie – jak skutecznie wspierać (również siebie)?

PORADNIK CZĘŚĆ 2: Pomoc Ukrainie – jak skutecznie wspierać (również siebie)? Porządkujemy najważniejsze informacje Pierwsza część poradnika dotyczy sposobów wyszukiwania…

Pomoc Ukrainie – jak unikać fake newsów?

PORADNIK CZĘŚĆ 1: Pomoc Ukrainie – gdzie szukać treści i jak nie wpaść w pułapkę fake newsów? Porządkujemy najważniejsze informacje…

Lead generation

Lead generation to wykorzystanie technologii, narzędzi i strategii marketingowych, mające na celu wzrost zainteresowania ofertą oraz zbieranie informacji kontaktowych, zapytań…

Blogosfera

Blogosfera – obszar zrzeszający twórców internetowych, dla których główny kanał komunikacji stanowią własne blogi, a główną formę komunikacji z odbiorcami –…

Współpraca z blogerami

Współpraca z blogerami pozwala markom na docieranie do ściśle określonych grup odbiorców z oryginalnymi, unikatowymi reklamami, prezentowanymi przez osoby mające status…

BTL – co to jest?

BTL (z języka angielskiego “below the line”) określa media, za pomocą których przekazywany jest komunikat reklamowy. W tym przypadku chodzi…