Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych

LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ

Long tail

Long tail, czyli pozycjonowanie na długi ogon, to sposób na dotarcie do grupy o zawężonych zainteresowaniach i dobra ścieżka do…

KPI (Kluczowe Wskaźniki Efektywności)

KPI (Kluczowe Wskaźniki Efektywności), czyli Key Performance Indicators, pozwalają firmom na mierzenie skuteczności prowadzonych działań. Dlaczego są tak istotne i…

Audyt SEO

Audyt SEO to jeden ze sposobów, które firmy podejmują w celu poprawy widoczności witryny w wyszukiwarce, poprzez dostosowanie jej do…

Optymalizacja

Optymalizacja to, w ogólnym rozumieniu, proces, którego celem jest stworzenie najlepszego rozwiązania czy wersji. My przyjrzymy się optymalizacji stron internetowych w…

GDN (Google Display Network) – co to jest?

GDN (Google Display Network), czyli sieć reklamowa Google, pozwala reklamodawcom na docieranie do ogromnej liczby użytkowników internetu poprzez wyświetlanie materiałów reklamowych…

Duplicate content

Duplicate content to zmora marketingowców, których celem jest budowanie widoczności w wyszukiwarce dla danych witryn. Na szczęście – uniknięcie tego…

CTR (współczynik klikalności)

CTR (współczynnik klikalności) to jeden z najbardziej popularnych wskaźników wykorzystywanych do mierzenia efektywności wielu działań w obszarze marketingu internetowego. Co…

Architektura informacji

Architektura informacji jest odpowiedzią na ogromną i stale rosnącą ilość informacji dostępnych w Internecie. Na czym polega i co łączy…

Facebook Ads – reklama na Facebooku

Facebook Ads to nazwa systemu reklamowego serwisu społecznościowego Facebook. Przez wielu marketingowców jest obecnie uważany za jedną z najlepszych możliwości…