Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych
LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ
Lokowanie produktu (product placement)
Lokowanie produktu (ang. product placement) – to forma reklamy bazująca na nienachalnym przedstawieniu produktu jako części większej kompozycji, która nie…
Marka osobista to zespół cech i skojarzeń określających daną osobę. Budowanie mocnej marki osobistej wymaga stosowania odpowiednich narzędzi i spójności…
Analityka internetowa to proces, który obejmuje gromadzenie danych, ich dokładną analizę oraz rekomendację działań służących osiągnięciu wybranych celów biznesowych. Jej…
Reklama w Google to skuteczny sposób na pokazanie swojej oferty w wyszukiwarce w formie tekstowej, graficznej lub wideo. Reklamę dzieli…
Targetowanie to proces selekcji dokonywany przez reklamodawców, którzy chcą określić i dotrzeć do grupy docelowej, która potencjalnie jest najbardziej zainteresowana…
Call to action, w skrócie CTA, to wezwanie do działania. Jest to metoda wskazująca odbiorcy komunikatu, jaką akcję ma wykonać na…
Konwersja jest to określone i oczekiwane działanie wykonane przez odbiorcę. Odnosi się do osiągnięcia przez reklamodawcę lub właściciela witryny wyznaczonego…
Słowa kluczowe, z ang. keywords, to wyrazy wpisywane w wyszukiwarkach w celu znalezienia konkretnych informacji. Mają kluczowe znaczenie dla pozycjonowania,…
Świadomość marki to temat, z którym firmy spotykają się już na jednym z początkowych etapów działania. Czym tak naprawdę jest,…