Baza wiedzy – Słownik pojęć marketingowych na blogu AdNext

LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa– to zespół działań marketingowych polegających na zamieszczaniu komunikatów reklamowych w wybranych mediach i wyświetlaniu ich w wybranym czasie….

Marketing internetowy (marketing online)

Marketing internetowy, marketing online –  obejmuje działania marketingowe realizowane na płaszczyźnie Internetu. Umożliwia wyświetlanie komunikatów w szerokim zakresie dostępnych form…

Blogosfera

Blogosfera – obszar zrzeszający twórców internetowych, dla których główny kanał komunikacji stanowią własne blogi, a główną formę – pisanie. Termin wskazuje…

Marketing Automation

Marketing automation – czasami określany również jako automatyzacja marketingu – bazując na specjalnym oprogramowaniu, pozwala na prowadzenie zautomatyzowanych działań marketingowych….

Dom mediowy

Dom mediowy – odpowiada za kluczowe elementy kampanii reklamowych, takie jak opracowanie strategii dystrybucji, harmonogramu i dokonanie zakupu kampanii. Stanowi istotną…

Marketing afiliacyjny

Marketing afiliacyjny – opiera się na współpracy reklamodawcy (sprzedawcy) z partnerem (afiliantem), który przyjmuje rolę “pośrednika” sprzedaży. Sprzedawca zyskuje kolejnych…

Programmatic buying

Programmatic buying – pozwala na prowadzenie zautomatyzowanych kampanii reklamowych, które wykorzystują  spersonalizowane komunikaty i docierają do precyzyjnie określonej grupy odbiorców….

Social Media Marketing

Social Media Marketing – to prowadzenie działań reklamowych w serwisach społecznościowych takich jak np. Facebook, YouTube i Instagram. Jest jednym z…

Lead generation

Lead generation – to wykorzystanie technologii, narzędzi i strategii marketingowych, mające na celu wzrost zainteresowania ofertą oraz zbieranie informacji kontaktowych,…