Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych
LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ
Grupa docelowa to grupa odbiorców, do których adresowane są działania marketingowe, komunikaty reklamowe. Grupę docelową najczęściej tworzy się poprzez dobranie…
Marketing szeptany (Word of Mouth Marketing, WoMM) to rodzaj marketingu, które opiera się na dyskusji. W Internecie dotyczy przede wszystkim płaszczyzny…
Marketing mobilny obejmuje działania marketingowe, które bazują na komunikacji z odbiorcami korzystającymi z urządzeń przenośnych, takich jak na przykład telefon…
Mikrotargetowanie polega na precyzyjnym dobraniu indywidualnego przekazu do określonej osoby. Proces bazuje na analizie zachowań i zainteresowań konsumenckich oraz ścisłym…
Projektowanie stron internetowych
Projektowanie stron internetowych to najważniejszy etap web design, którego celem jest powstanie atrakcyjnej wizualnie i skutecznej w działaniach marketingowych strony…
Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie stron internetowych to zespół działań, których celem jest poprawa (lub utrzymanie) widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania dla określonych…
Strategie marketingowe stanowią ogniwo w całościowych strategiach działania i rozwoju. Dotyczą celów i sposobów na ich osiągnięcie przez firmy. Strategie marketingowe są…
Kampania reklamowa– to zespół działań marketingowych polegających na zamieszczaniu komunikatów reklamowych w wybranych mediach i wyświetlaniu ich w wybranym czasie….
Marketing internetowy (marketing online)
Marketing internetowy, marketing online – obejmuje działania marketingowe realizowane na płaszczyźnie Internetu. Umożliwia wyświetlanie komunikatów w szerokim zakresie dostępnych form…