Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych
LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ
Rozwój nowoczesnych technologii sprawia, że automatyzacja wkracza do wielu sfer życia. Jedną z nich jest marketing. Umiejętnie wykorzystana automatyzacja marketingu…
Pomoc Ukrainie – jak skutecznie wspierać (również siebie)?
PORADNIK CZĘŚĆ 2: Pomoc Ukrainie – jak skutecznie wspierać (również siebie)? Porządkujemy najważniejsze informacje Pierwsza część poradnika dotyczy sposobów wyszukiwania…
Pomoc Ukrainie – jak unikać fake newsów?
PORADNIK CZĘŚĆ 1: Pomoc Ukrainie – gdzie szukać treści i jak nie wpaść w pułapkę fake newsów? Porządkujemy najważniejsze informacje…
Dane za październik 2022 podają, że ponad 5,07 mld ludzi (czyli 63,5% osób na całym świecie) korzystało z Internetu, a…
Współpraca z blogerami pozwala markom na docieranie do ściśle określonych grup odbiorców z oryginalnymi, unikatowymi reklamami, prezentowanymi przez osoby mające status…
BTL (z języka angielskiego „below the line”) określa media, za pomocą których przekazywany jest komunikat reklamowy. W tym przypadku chodzi…
Dom mediowy – czym się zajmuje?
Dom mediowy – odpowiada za kluczowe elementy kampanii reklamowych, takie jak opracowanie strategii dystrybucji, harmonogramu i dokonanie zakupu kampanii. Stanowi istotną…
Content marketing – czym jest?
Skuteczny marketing od dawna nie polega wyłącznie na bezpośredniej promocji produktów i usług. Klienci coraz częściej oczekują od marki czegoś…
Hashtag to słowo lub krótkie zdanie, które zaczyna się od „kratki” czy, z angielskiego, hash: #. Wykorzystywane głównie w mediach społecznościowych, czy…