Baza wiedzy – Słownik pojęć marketingowych na blogu AdNext
LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ
Marketing B2B to działania marketingowe, których celem jest sprzedaż usług bądź towarów między przedsiębiorstwami. Sprowadza się do zdobywania kontaktów biznesowych (lead…
Kreacja reklamowa – baner (lub inny format graficzny bądź video) z przekazem reklamowym, emitowany na stronie internetowej wydawcy lub poprzez system…
Marketing B2C to działania marketingowe skoncentrowane na dotarciu z produktem oraz komunikatem reklamowym do klientów z segmentu konsumenckiego, masowego. Jest przeciwieństwem…
Algorytm Googleto aktualna wersja „oprogramowania” wykorzystywana przez Google do wyświetlania najbardziej trafnych wyników wyszukiwania, które selekcjonowane są spośród wszystkich zasobów…
Inbound marketingto działania marketingowe, głównie z obszaru B2B, mające na celu skłonienie odbiorcy do złożenia zapytania o ofertę firmy. Sprzedaż…
Outbound marketing to strategia zakładająca aktywne pozyskiwanie klientów poprzez wychodzenie z komunikatem reklamowym. Do outbound marketingu zaliczamy reklamy w mass…
Co to jest guerrilla marketing? Sama nazwa mówi wiele o sposobie prowadzenia działań w ramach tej formy reklamy. Działania partyzanckie…
BTL (z języka angielskiego „below the line”) określa media, za pomocą których przekazywany jest komunikat reklamowy. W tym przypadku chodzi…
Sieć reklamowa Google to kompleksowy system reklamowy Google, który umożliwia wyświetlanie reklam w wyszukiwarce, YouTube, Gmailu oraz na stronach partnerskich. Sieć…