Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych

LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ

Customer relationship management (CRM) – co to jest?

Współczesne firmy muszą korzystać z innowacyjnych narzędzi, aby nie pozostawać w tyle za konkurencją. Coraz większą rolę odgrywa uzyskiwanie informacji…

Czym jest brand collateral i dlaczego warto o nią zadbać?

Każda marka musi dziś starannie dbać o własną identyfikacją wizualną. Konsumenci budują swoje postawy i podejmują decyzje, kierując się również…

Brand attitude – czym jest postawa wobec marki?

Wiedza i potrzeby nie są jedynymi czynnikami, na podstawie których konsumenci podejmują decyzje zakupowe. Z ich punktu widzenia bardzo ważna…

Co to jest employee advocacy, czyli firma to ludzie

Duża konkurencja sprawia, że przedsiębiorstwa szukają kolejnych innowacyjnych metod promocji. Jednym z ciekawszych trendów jest employee advocacy. Na czym dokładnie…

Event marketing

Event marketing to działania marketingowe polegające na organizacji bądź sponsoringu różnego rodzaju imprez i wydarzeń, podczas których marka buduje skojarzenie…

SERP

SERP – z ang. Search Engine Results Page – oznacza stronę w wyszukiwarce z wynikami, która wyświetla się po wpisaniu określonego słowa…

Marketing B2B

Marketing B2B to działania marketingowe, których celem jest sprzedaż usług bądź towarów między przedsiębiorstwami. Sprowadza się do zdobywania kontaktów biznesowych (lead…

Kreacja reklamowa

Kreacja reklamowa – baner (lub inny format graficzny bądź video) z przekazem reklamowym, emitowany na stronie internetowej wydawcy lub poprzez system…

Marketing B2C

Marketing B2C to działania marketingowe skoncentrowane na dotarciu z produktem oraz komunikatem reklamowym do klientów z segmentu konsumenckiego, masowego. Jest przeciwieństwem…