Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych

LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ

Blogosfera

Blogosfera – obszar zrzeszający twórców internetowych, dla których główny kanał komunikacji stanowią własne blogi, a główną formę komunikacji z odbiorcami –…

Co to jest content design?

Dane za październik 2022 podają, że ponad 5,07 mld ludzi (czyli 63,5% osób na całym świecie) korzystało z Internetu, a…

Współpraca z blogerami

Współpraca z blogerami pozwala markom na docieranie do ściśle określonych grup odbiorców z oryginalnymi, unikatowymi reklamami, prezentowanymi przez osoby mające status…

BTL – co to jest?

BTL (z języka angielskiego “below the line”) określa media, za pomocą których przekazywany jest komunikat reklamowy. W tym przypadku chodzi…

Dom mediowy – czym się zajmuje?

Dom mediowy – odpowiada za kluczowe elementy kampanii reklamowych, takie jak opracowanie strategii dystrybucji, harmonogramu i dokonanie zakupu kampanii. Stanowi istotną…

Content marketing – czym jest?

Skuteczny marketing od dawna nie polega wyłącznie na bezpośredniej promocji produktów i usług. Klienci coraz częściej oczekują od marki czegoś…

Marketing afiliacyjny

Marketing afiliacyjny – opiera się na współpracy reklamodawcy (sprzedawcy) z partnerem (afiliantem), który przyjmuje rolę “pośrednika” sprzedaży. Sprzedawca zyskuje kolejnych…

Hashtag

Hashtag to słowo lub krótkie zdanie, które zaczyna się od “kratki” czy, z angielskiego, hash: #. Wykorzystywane głównie w mediach społecznościowych, czy…

Badania marketingowe

Badania marketingowe to proces zbierania obiektywnych informacji i ich przetwarzania przez firmy w celu uzyskania pełnego obrazu konsumenta docelowego i…