Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych

LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ

Dom mediowy – czym się zajmuje?

Dom mediowy – odpowiada za kluczowe elementy kampanii reklamowych, takie jak opracowanie strategii dystrybucji, harmonogramu i dokonanie zakupu kampanii. Stanowi istotną…

Content marketing – czym jest?

Skuteczny marketing od dawna nie polega wyłącznie na bezpośredniej promocji produktów i usług. Klienci coraz częściej oczekują od marki czegoś…

Marketing afiliacyjny

Marketing afiliacyjny – opiera się na współpracy reklamodawcy (sprzedawcy) z partnerem (afiliantem), który przyjmuje rolę “pośrednika” sprzedaży. Sprzedawca zyskuje kolejnych…

Hashtag

Hashtag to słowo lub krótkie zdanie, które zaczyna się od “kratki” czy, z angielskiego, hash: #. Wykorzystywane głównie w mediach społecznościowych, czy…

Badania marketingowe

Badania marketingowe to proces zbierania obiektywnych informacji i ich przetwarzania przez firmy w celu uzyskania pełnego obrazu konsumenta docelowego i…

Agencja reklamowa

Agencja reklamowa to rodzaj firmy specjalizującej się w tworzeniu kampanii reklamowych dla produktów i marek. Reklama może przybierać bardzo zróżnicowane…

Social Media Marketing – czy marki mogą funkcjonować bez niego?

Social Media Marketing  to prowadzenie działań reklamowych w serwisach społecznościowych, takich jak np. Facebook, YouTube i Instagram. Jest jednym z…

Reklama w internecie

Reklama w internecie to forma marketingu oparta na wyświetlaniu komunikatów w Internecie. W czasach gdy niemal każda firma i większość odbiorców…

Media mix – twórz skuteczne strategie marketingowe

Modele teoretyczne, takie jak media mix (4P) stały się podstawą strategii marketingowych, mających na celu porządkowanie i usystematyzowanie informacji. Pomagają…