Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych
LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ
Badania marketingowe to proces zbierania obiektywnych informacji i ich przetwarzania przez firmy w celu uzyskania pełnego obrazu konsumenta docelowego i…
Agencja reklamowa to rodzaj firmy specjalizującej się w tworzeniu kampanii reklamowych dla produktów i marek. Reklama może przybierać bardzo zróżnicowane…
Social Media Marketing – czy marki mogą funkcjonować bez niego?
Social Media Marketing to prowadzenie działań reklamowych w serwisach społecznościowych, takich jak np. Facebook, YouTube i Instagram. Jest jednym z…
Reklama w internecie to forma marketingu oparta na wyświetlaniu komunikatów w Internecie. W czasach gdy niemal każda firma i większość odbiorców…
Media mix – twórz skuteczne strategie marketingowe
Modele teoretyczne, takie jak media mix (4P) stały się podstawą strategii marketingowych, mających na celu porządkowanie i usystematyzowanie informacji. Pomagają…
Kreacja reklamowa – baner (lub inny format graficzny bądź video) z przekazem reklamowym, emitowany na stronie internetowej wydawcy lub poprzez system…
Digitalizacja pozwala na zaimplementowanie nowoczesnych technologii w biznesie, a także wpływa na oszczędność czasu i pieniędzy. Digitalizacja daje ogromną przewagę…
Atrybut UTM i parametry fbclid – co to jest?
Każdy użytkownik internetu doskonale wie, na jakiej zasadzie działają linki i czemu mają służyć. Obecnie coraz więcej spotykanych w sieci…
Customer relationship management (CRM) – co to jest?
Współczesne firmy muszą korzystać z innowacyjnych narzędzi, aby nie pozostawać w tyle za konkurencją. Coraz większą rolę odgrywa uzyskiwanie informacji…