Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych
LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ
Social Media Marketing – czy marki mogą funkcjonować bez niego?
Social Media Marketing to prowadzenie działań reklamowych w serwisach społecznościowych, takich jak np. Facebook, YouTube i Instagram. Jest jednym z…
Reklama w internecie to forma marketingu oparta na wyświetlaniu komunikatów w Internecie. W czasach gdy niemal każda firma i większość odbiorców…
Media mix – twórz skuteczne strategie marketingowe
Modele teoretyczne, takie jak media mix (4P) stały się podstawą strategii marketingowych, mających na celu porządkowanie i usystematyzowanie informacji. Pomagają…
Kreacja reklamowa – baner (lub inny format graficzny bądź video) z przekazem reklamowym, emitowany na stronie internetowej wydawcy lub poprzez system…
Digitalizacja pozwala na zaimplementowanie nowoczesnych technologii w biznesie, a także wpływa na oszczędność czasu i pieniędzy. Digitalizacja daje ogromną przewagę…
Atrybut UTM i parametry fbclid – co to jest?
Każdy użytkownik internetu doskonale wie, na jakiej zasadzie działają linki i czemu mają służyć. Obecnie coraz więcej spotykanych w sieci…
Customer relationship management (CRM) – co to jest?
Współczesne firmy muszą korzystać z innowacyjnych narzędzi, aby nie pozostawać w tyle za konkurencją. Coraz większą rolę odgrywa uzyskiwanie informacji…
Czym jest brand collateral i dlaczego warto o nią zadbać?
Każda marka musi dziś starannie dbać o własną identyfikacją wizualną. Konsumenci budują swoje postawy i podejmują decyzje, kierując się również…
Brand attitude – czym jest postawa wobec marki?
Wiedza i potrzeby nie są jedynymi czynnikami, na podstawie których konsumenci podejmują decyzje zakupowe. Z ich punktu widzenia bardzo ważna…