Baza wiedzy – Słownik pojęć marketingowych na blogu AdNext
LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ
YouTube marketing to termin oznaczający działania pozycjonujące oraz promocyjne na najpopularniejszej platformie video na świecie – YouTube, a zarazem drugiej najpopularniejszej…
ATL – z języka angielskiego „above the line” – określa media za pomocą których przekazywany jest komunikat reklamowy. W tym przypadku…
Direct to consumer to najnowszy model sprzedaży bezpośrednio do klienta końcowego, z pominięciem pośredników (retail). Direct to consumer zakłada intensywną obecność…
Współczynnik konwersji wyraża wartość w postaci liczby osób, które wykonały określoną akcję w stosunku do wszystkich osób, które miały styczność…
RWD – skrót oznaczający Responsive web design – w wolnym tłumaczeniu oznacza „design responsywny”, a więc taki sposób projektowania stron internetowych, by…
Reklama display to najstarszy format marketingu internetowego, najczęściej spotykany w formie banerów. Dosłownie tłumacząc, to reklama odsłonowa, za którą reklamodawca rozlicza…
White hat SEO to termin określający stosowanie praktyk optymalizujących zajmowane miejsca w wyszukiwarce, zgodnych z zasadami i wytycznymi Google. W przeciwieństwie…
Brand hero to inaczej bohater marki, ucieleśnienie wizerunku marki, który ułatwia konsumentom nawiązanie więzi emocjonalnej z firmą. Słynny „ludzik Michelin” jest…
Monitoring internetu to usługa świadczona najczęściej w modelu SaaS (Software-as-a-Service), polegająca na monitorowaniu internetu pod kątem wybranych słów lub wyrażeń i…