Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych
LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ
Co to jest employee advocacy, czyli firma to ludzie
Duża konkurencja sprawia, że przedsiębiorstwa szukają kolejnych innowacyjnych metod promocji. Jednym z ciekawszych trendów jest employee advocacy. Na czym dokładnie…
Event marketing to działania marketingowe polegające na organizacji bądź sponsoringu różnego rodzaju imprez i wydarzeń, podczas których marka buduje skojarzenie…
SERP – z ang. Search Engine Results Page – oznacza stronę w wyszukiwarce z wynikami, która wyświetla się po wpisaniu określonego słowa…
Marketing B2B to działania marketingowe, których celem jest sprzedaż usług bądź towarów między przedsiębiorstwami. Sprowadza się do zdobywania kontaktów biznesowych (lead…
Marketing B2C to działania marketingowe skoncentrowane na dotarciu z produktem oraz komunikatem reklamowym do klientów z segmentu konsumenckiego, masowego. Jest przeciwieństwem…
Algorytm Googleto aktualna wersja „oprogramowania” wykorzystywana przez Google do wyświetlania najbardziej trafnych wyników wyszukiwania, które selekcjonowane są spośród wszystkich zasobów…
Inbound marketingto działania marketingowe, głównie z obszaru B2B, mające na celu skłonienie odbiorcy do złożenia zapytania o ofertę firmy. Sprzedaż…
Outbound marketing to strategia zakładająca aktywne pozyskiwanie klientów poprzez wychodzenie z komunikatem reklamowym. Do outbound marketingu zaliczamy reklamy w mass…
Co to jest guerrilla marketing? Sama nazwa mówi wiele o sposobie prowadzenia działań w ramach tej formy reklamy. Działania partyzanckie…