Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych
LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ
Outbound marketing to strategia zakładająca aktywne pozyskiwanie klientów poprzez wychodzenie z komunikatem reklamowym. Do outbound marketingu zaliczamy reklamy w mass…
Co to jest guerrilla marketing? Sama nazwa mówi wiele o sposobie prowadzenia działań w ramach tej formy reklamy. Działania partyzanckie…
Sieć reklamowa Google to kompleksowy system reklamowy Google, który umożliwia wyświetlanie reklam w wyszukiwarce, YouTube, Gmailu oraz na stronach partnerskich. Sieć…
YouTube marketing to termin oznaczający działania pozycjonujące oraz promocyjne na najpopularniejszej platformie video na świecie – YouTube, a zarazem drugiej najpopularniejszej…
ATL – z języka angielskiego „above the line” – określa media za pomocą których przekazywany jest komunikat reklamowy. W tym przypadku…
Direct to consumer to najnowszy model sprzedaży bezpośrednio do klienta końcowego, z pominięciem pośredników (retail). Direct to consumer zakłada intensywną obecność…
Współczynnik konwersji wyraża wartość w postaci liczby osób, które wykonały określoną akcję w stosunku do wszystkich osób, które miały styczność…
RWD – skrót oznaczający Responsive web design – w wolnym tłumaczeniu oznacza „design responsywny”, a więc taki sposób projektowania stron internetowych, by…
Reklama display to najstarszy format marketingu internetowego, najczęściej spotykany w formie banerów. Dosłownie tłumacząc, to reklama odsłonowa, za którą reklamodawca rozlicza…