Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych
LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ
White hat SEO to termin określający stosowanie praktyk optymalizujących zajmowane miejsca w wyszukiwarce, zgodnych z zasadami i wytycznymi Google. W przeciwieństwie…
Brand hero to inaczej bohater marki, ucieleśnienie wizerunku marki, który ułatwia konsumentom nawiązanie więzi emocjonalnej z firmą. Słynny „ludzik Michelin” jest…
Monitoring internetu to usługa świadczona najczęściej w modelu SaaS (Software-as-a-Service), polegająca na monitorowaniu internetu pod kątem wybranych słów lub wyrażeń i…
Instagram marketing to działania sprzedażowe i zwiększające świadomość marki na platformie Instagram. Marketing prowadzony w tym kanale utożsamiany jest z social…
Kampania AdWords to taktyka związana z marketingiem internetowym, polegająca na wyświetlaniu treści reklamowych w wyszukiwarce Google oraz na stronach wydawców stowarzyszonych…
Paid media to pojęcie z zakresu PR i content marketingu, określające medium, w którym marka pojawia się odpłatnie, np. w…
CATI to rodzaj badań marketingowych, przeprowadzanych przez ankietera telefonicznie, wedle ustalonego skryptu rozmowy. Nazwa CATI to skrót od computer-assisted telephone interviewing…
Real Time Marketing to taktyka marketingowa zakładająca „przejęcie newsa” (news hijacking) ze świata rozrywki, kultury, sportu czy polityki i wykorzystanie…
Optymalizacja konwersji – opisywana też skrótem CRO (od Conversion Rate Optimization) – dotyczy optymalizacji ilości wykonanych akcji (konwersji) przez użytkowników….