Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych
LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ
Owned media to pojęcie z zakresu PR i content marketingu, które w typologii branżowej oznacza firmową platformę lub wydzieloną przestrzeń…
Wyszukiwarka internetowa to algorytm stworzony w celu katalogowania i wyszukiwania informacji w rozproszonej sieci internetowej. Zadaniem wyszukiwarki internetowej jest skojarzyć wpisywane…
Crowdfunding to metoda zbierania pieniędzy na projekt, firmę lub ekspansję biznesową od dużej grupy ludzi, najczęściej za pośrednictwem internetu. Dzięki…
EdgeRank to nazwa algorytmu stanowiąca integralną część portalu Facebook, który na podstawie tysięcy zróżnicowanych wskaźników decyduje, jaką treść wyświetlić użytkownikowi…
Chatbot to aplikacja umożliwiająca prowadzenie zautomatyzowanej komunikacji z użytkownikami. Chatbot wykorzystywany bywa jako wirtualny konsultant, który udziela wcześniej zaprogramowanych odpowiedzi…
Employer Branding to skonkretyzowane działania, które mają na celu stworzenie wizerunku pracodawcy, u którego warto pracować. Employer Branding (w skrócie EB,…
SEO Copywriting to pisanie tekstów i odpowiednie ich optymalizowanie pod kątem wyszukiwarek internetowych. Ich celem jest wspomaganie pozycjonowania strony. SEO…
Identyfikacja wizualna to całościowy system, którym posługuje się dana marka, aby ujednolicić wizualny sposób komunikacji z rynkiem. Po co tworzyć…
Open rate jest jednym z najważniejszych wskaźników w email marketingu. Wysoka wartość tego wskaźnika ma niemal decydujący wpływ na powodzenie kampanii….