Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych
LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ
Sklep internetowy to miejsce, w którym można dokonać zakupów online. Pierwsze sklepy internetowe zaczęły powstawać w latach 90., a do…
Grywalizacja to działanie mające na celu zmianę zachowania ludzi przy użyciu mechanizmów zaczerpniętych z gier komputerowych. W kontekście marketingowym pomaga we wzroście…
Ruch organiczny: co to jest i jak go zwiększyć?
Ruch organiczny to przejścia na stronę internetową wyników wyszukiwarki, za które wydawca (właściciel strony) nie musiał zapłacić. Mocno związane z…
Strategia marki pozwala firmom na prowadzenie działań zgodnych z kluczowymi założeniami. Chroni je przed wydawaniem budżetu na działania bezwartościowe w odniesieniu…
Augmented Reality (Rzeczywistość Rozszerzona)
Augmented Reality to termin z angielskiego oznaczający rozszerzoną rzeczywistość, w skrócie AR. Technologia ta umożliwia wytwarzanie oraz przetwarzanie (np. smartfonem) multimedialnych treści…
Landing page to niezbędny element wielu kampanii marketingowych. W działach reklamowych skupionych na konkretnych, prostych celach jest wręcz niezastąpiony i może…
Reklama na YouTube pozwala dotrzeć do grupy docelowej, wyszczególnionej spomiędzy 1,5 miliarda osób, które logują się na YouTube każdego miesiąca….
Virtual Reality – komputerowo generowane środowisko rzeczywistości wirtualnej, na które składa się specjalny sprzęt (tzw. gogle) oraz oprogramowanie. Virtual Reality…
Newsletter to jedno z najważniejszych pojęć dla firm, które w swoich działaniach promocyjnych wykorzystują e-mail marketing. Czym jest i jakie…