Baza wiedzy AdNext – słownik pojęć marketingowych

LEPIEJ WIEDZIEĆ NIŻ NIE WIEDZIEĆ

Marketing wirusowy (viral)

Marketing wirusowy polega na stworzeniu takiej sytuacji, w której odbiorcy sami przesyłają dalej przekaz reklamowy. Ta forma marketingu online jest…

Webwriting

Webwriting to temat, którym powinni zainteresować się nie tylko copywriterzy. Wszystkie firmy, które inwestują w tworzenie wartościowych treści, aby poprawiać…

Lejek sprzedażowy

Lejek sprzedażowy to termin, który określamy drogę, jaką musi przebyć potencjalny klient od momentu pierwszego styku z marką aż do…

Social media

Social media to obszar odgrywający niesamowicie istotną rolę w kontekście możliwości działania, podejmowanych aktywności oraz czasu spędzanego przez użytkowników w internecie….

UX (user experience)

UX (user experience) w ostatnich latach stał się tematem bardzo popularnym wśród osób prowadzących działania marketingu online. Odpowiednio uwzględniony przynosi…

Branding

Branding to dynamicznie rozwijający się obszar, a samo określenie coraz częściej pojawia się nam przed oczami. Jednak wielu marketingowców wciąż…

E-mail marketing

E-mail marketing to w uproszczeniu wykorzystywanie poczty elektronicznej do komunikacji marketingowej, której celem jest promowanie marki, produktów i/lub usług. E-mail…

Remarketing

Remarketing to rodzaj kampanii z zakresu marketingu internetowego, który przez wielu marketingowców jest określany jako najlepszy sposób na domknięcie sprzedaży….

Fanpage

Fanpage to popularne określenie strony w serwisie społecznościowym Facebook. Umożliwia firmom (a także organizacjom, osobom publicznym i innym markom) komunikowanie…