Opportunity Alert #64: Automatyzuj komunikację dzięki chatbotom

Chatbot w obsłudze klienta

Chatbot to program wchodzący w interakcję z użytkownikiem, automatyzujący powtarzalne i przewidywalne procesy, wśród nich na przykład obsługę klienta on-line. Wśród chatbotów znajdują się zarówno rozwiązania odpowiadające krótko na konkretne, zdefiniowane wcześniej zapytania, jak i zaawansowane narzędzia, które dokonują interpretacji zapytań użytkowników dzięki sztucznej inteligencji.

Chatbota możesz wdrożyć na stronie www firmy lub na firmowym Messengerze. Niezależnie od poziomu zaawansowania wybranego narzędzia, odciąży on infolinię i zespół konsultantów. Trafią do nich tylko wyselekcjonowane zapytania, wymagające bardziej zaawansowanej interwencji.

Chatbota dedykowanego obsłudze klienta wdrożyła ostatnio IKEA. Już teraz podejmuje on nawet 5000 rozmów dziennie, prowadząc jednocześnie nawet 60 równoległych konwersacji.

Więcej informacji o chatbocie IKEA tutaj.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...