Opportunity Alert #16: Bądź elastyczny

Elastyczność w marketingu

Dostosowuj się do czasów i bądź elastyczny. Wejdź w (aktualne) buty swoich konsumentów i skup się na dostarczeniu im wartości, nawet jeśli wykracza ona poza Twój core biznes i codzienną specjalizację.

Przykład? LOTTO uruchomiło niedawno serwis skupiający się na przedstawianiu ciekawych sposobów spędzania czasu w domu. Internauci znajdą w nim rady dotyczące m.in. organizacji pracy zdalnej, przepisy kulinarne, wskazówki dotyczące ciekawych gier i tworzenia origami.

W ten sposób kontekstowo, niejako przy okazji, firma promuje swoje gry on-line, elastycznie odpowiadając na potrzeby klientów.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...