Opportunity Alert #62: Bądź towarzyszem wakacji

Jak spędzimy wakacje 2020

Konsumentów czekają wakacje inne niż wszystkie. Jak podaje Forbes Polska w opublikowanym raporcie, prawie 22% Polaków nie planuje żadnego wyjazdu, około 16% zagospodaruje ten czas samodzielnie (na przykład wyjeżdżając na działkę), a 14% deklaruje wprost, że spędzi czas urlopu w domu.

To oznacza, że ponad połowa konsumentów nie planuje żadnej zorganizowanej formy wypoczynku. Zmianę widać wyraźnie – w tym samym badaniu w 2018 r. aż 70 proc. ankietowanych planowało wakacyjny wyjazd.

Zmieniający się trend otwiera markom sporą przestrzeń do zagospodarowania. To czas na tworzenie treści zapewniających konsumentom rozrywkę, wypoczynek i wiedzę na temat twórczego wykorzystania wolnego czasu. Rozważ stworzenie kampanii promocyjnej dla produktów do wykorzystania w domu: w czasie małych remontów, prac DIY czy ogrodowych. Obuduj swoje produkty komunikacją związaną z domowymi rytuałami, zadbaniem o siebie i skupieniu się na najbliższym otoczeniu.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...