Opportunity Alert #3: Cały świat na telekonferencji

Telekonferencje Zoom

Ostatnie tygodnie zniosły bariery wejścia w live streaming dla marek. Miliony użytkowników łączą się na wirtualnych webinarach, spotkaniach biznesowych i konferencjach. W efekcie coraz więcej firm decyduje się wejść w tę formę komunikacji mimo pierwotnych obaw.

Narzędzie Microsoft Teams ma już ponad 44 miliony użytkowników, z czego 12 mln przybyło tylko w ciągu ostatniego tygodnia. Zoom – inna aplikacja do telekonferencji – w ciągu jednego tylko dnia (w niedzielę 15 marca) została pobrana 600 000 razy.

Live streaming staje się nie tylko alternatywą dla stacjonarnych wydarzeń, ale też sposobem na budowanie relacji z klientami i kandydatami. Przykładowo Budimex SA uruchomił w ostatnich dniach spotkania live m.in. z inżynierami budowy.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...