Opportunity Alert #4: Czas na nieszablonowe kooperacje marek

Nietypowe współprace marek

Trudne czasy wymagają nieszablonowego myślenia. To świetny czas na działanie ponad podziałami, przekraczanie granic i nietypowe kooperacje marek! Przykładem takiego podejścia jest współpraca dwóch firm z polskiego podwórka.

Producent słodyczy E. Wedel i  firma logistyczna InPost wspólnymi siłami realizują od połowy marca wysyłkę słodkich paczek do szpitali zakaźnych w Polsce. Dzięki takiemu działaniu – dosłownie – osładzają trudne chwile pacjentom i lekarzom, całkowicie skoncentrowanym na walce z pandemią.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...