Opportunity Alert #66: Czerp wiedzę z wyszukiwarki

Zapytania w Google

Google notuje codziennie 3 miliardy wyszukiwań, z czego nawet 20% to zapytania zupełnie nowe, nigdy wcześniej nie wpisane w wyszukiwarkę. Każde z nich może być kopalną wiedzy dla marek. Daje bowiem wiedzę nt. wątpliwości, pytań i problemów ich klientów, na które można odpowiedzieć m.in. działaniami content marketingowymi.

Jak jednak do nich dotrzeć bez konieczności przekopywania się przez narzędzia analityczne i skomplikowane raporty? Skorzystaj z narzędzia Answer The Public, dostępnego tutaj https://answerthepublic.com/, które agreguje najczęściej pojawiające się zapytania użytkowników w wygodnej wizualnej postaci.

Zapytania użytkowników do wyszukiwarki dzielą się na kilka kategorii – m.in. te zawierające wprost sformułowane pytania czy porównania z innymi produktami. W wersji bezpłatnej narzędzie posiada dzienny limit 3 słów kluczowych.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...