Opportunity Alert #39: Docieraj do klientów przez influencerów
Opportunity Alert #39: Docieraj do klientów przez influencerów
Najnowsze badanie przeprowadzone przez LoveBrands Relations wykazało, że blisko 60% Polaków zwiększyło częstotliwość korzystania z mediów. Nie inaczej jest w przypadku influencerów: śledzimy ich działania jeszcze częściej niż w czasach sprzed izolacji – niemal 47% badanych zwiększyło w ostatnim czasie grono obserwowanych przez siebie twórców.
Dlaczego powiększa się liczba obserwowanych przez nas influencerów? Najbardziej – zdaniem 64% badanych – przyciąga nas publikowanie treści niezwiązanych z koronawirusem. Szczególne zainteresowanie budzą przepisy kulinarne, porady kosmetyczne czy inspiracje wnętrzarskie.
Cenne są również porady, jak radzić sobie z izolacją – zwłaszcza dla pokolenia Y (55,1%). To samo pokolenie docenia też publikowanie materiałów edukacyjnych (54%) czy pomysły na zabawę z dziećmi (49,4%). Pokolenie X za to chętniej niż pozostałe śledzi statystyki dotyczące koronawirusa (50,7%) i porady zdrowotne (46,3%).
W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...
Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...
Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...