Opportunity Alert #19: Działaj ponad podziałami

Współpraca między markami

Żyjemy w wyjątkowym czasie, który wymaga wyjątkowego podejścia. Działaj ponad podziałami i jednocz siły. Nawet z bezpośrednią konkurencją!

Tak zrobiły Coca-Cola i Pepsi, które wspólnie promują globalny koncert „One World: Together At Home” wspierający walkę z koronawirusem. Koncert – który organizuje Lagy Gaga – będzie łączył ze sobą kilkudziesięciu artystów. Wszyscy oni będą transmitować swoje wystąpienia on-line, prosto ze swoich domów.

Transmisję koncertu będzie można obejrzeć jutro na całym świecie przez wiele różnych platform (m.in. Facebooka i YouTube).

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...