Opportunity Alert #9: Edukuj w czasie kryzysu

Edukuj w czasie kryzysu

Działaj aktywnie i edukuj! Edelman przeprowadził na 12 rynkach badanie dotyczące zaufania do marek w kontekście koronawirusa. Pokazuje ono, że marki powinny postawić na aktywną komunikację w czasie epidemii.

  • 55% konsumentów uważa, że marki mogą zareagować szybciej i skuteczniej na kryzys niż rządy (i powinny z tej możliwości korzystać),
  • 85% konsumentów sugeruje, że marki w czasie kryzysu powinny wziąć na siebie rolę edukatora,
  • 65% konsumentów potwierdza, że reakcja marki na kryzys będzie miała wpływ na ich decyzje zakupowe w przyszłości.

Więcej informacji w raporcie Edelman Trust Barometer 2020.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...