Jak podaje Statista w marcu tego roku liczba użytkowników aplikacji WhatsApp sięgnęła 2 miliardów w 180 krajach. To plasuje ją na pierwszym miejscu rankingu komunikatorów mobilnych. Wśród nich aż 50 milionów używa WhatsApp Business.
Dzięki powszechnemu użytkowaniu tego komunikatora możesz otworzyć jeden z najbardziej dostępnych kanałów komunikacji również dla firmy. WhatsApp Business pozwala małym i średnim przedsiębiorstwom komunikować się z klientami w sposób wydajny, a przy tym spersonalizowany.
Decydując się na bezpłatną aplikację zyskasz możliwość stworzenia profilu firmy i katalogów, aby prezentować produkty i usługi. Znajdziesz tu także znane choćby z Messengera narzędzia do automatyzacji, natychmiastowej wysyłki odpowiedzi, a także sortowania.
W integracji z już wykorzystywanymi mediami pomogą nowe funkcje WhatsApp, takie jak:
• WhatsApp Web i WhatsApp na pulpit,
• status, który można udostępnić w innych aplikacjach,
• ulepszenia połączeń wideo: teraz nawet 8 osób jednocześnie,
• płatności cyfrowe (na razie testowane w Brazylii).