Opportunity Alert #68: Inwestuj w stabilne social media
Opportunity Alert #68: Inwestuj w stabilne social media
Social media jako kanał marketingowy były najbardziej odporne na pandemię spośród wszystkich kanałów – to wniosek płynący z raportu „The Impact of COVID-19 on Ad Investment” przygotowanego przez Warc Data.
Prognozowany wzrost wydatków reklamowych na social media w 2020 roku (zakładany jeszcze przed pandemią) wynosił 20%. Dynamiczne zmiany na rynku i w gospodarkach całego świata przełożyły się na spadki wydatków w niektórych kanałach. Kino spadło aż o -32%, Outdoor o -22%, a prasa o -20%. Media społecznościowe nie tylko nie odnotowały w tym czasie spadku, ale zaliczyły wzrost – i to znaczący, bo aż 10-procentowy. Na fali wzrostowej (choć nie tak znaczącej) były także wyszukiwarki (+1%), display (+2%) czy online video (+5%).
Raport w okrojonej wersji bezpłatnej znajduje się tutaj.
W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...
Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...
Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...