Opportunity Alert #11: Nowe oblicze społecznej odpowiedzialności

Nowe oblicze CSR

Nieważne, jakiej wielkości jest Twoja firma. To czas na społecznie odpowiedzialne działania biznesu. Nawet te drobne mają ogromne znaczenie! Warszawska piekarnia BUREK & PITA piekarnia bałkańska uszyła po godzinach własne maski wielorazowe, które udostępnia swoim klientom.

Z kolei marka odzieżowa Pan tu nie stał od niedawna wykorzystuje resztki tkanin po szyciu ubrań. Marka szyje z nich maseczki, które dołącza do wszystkich składanych aktualnie zamówień.

Działania w obszaru CSR komunikowane w czasie kryzysu mogą wzmocnić pozycję marek. Według badania BrandZ realizowanego przez Kantar po kryzysie gospodarczym z 2008 roku, silne marki odzyskały swoje pozycje 9x szybciej niż pozostałe.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...