Opportunity Alert #33: Podążaj za konsumentami

Podążaj za konsumentami

Kiedy początki pandemii zatrzymały ludzi w domach, konsumenci dokonywali zakupów, które miały im pomóc przetrwać izolację w czterech ścianach. Na popularności zyskiwały zakupy sprzętu sportowego, książek czy… puzzli.

Belgijski oddział McDonald’s znalazł sposób, aby zaistnieć w świadomości konsumentów w tym kontekście i… w domach. Marka wyprodukowała limitowaną edycję własnych puzzli z burgerem, którymi nagradzała najbardziej aktywnym fanom marki w social media.

Na podobny pomysł wpadła marka Heinz, która wyprodukowała właśnie limitowaną serię puzzli „The Ketchup Puzzle” składających się z 570 elementów. I to wszystkim w tym samym kolorze – czerwonym. Czy – ściślej mówiąc – „keczupowym”.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...