We Are Social w raporcie Global Digital podaje, że w 2019 roku połowę czasu online (wynoszącego nieco ponad 6,5 godziny w ciągu doby) spędziliśmy na smartfonach. Z biegiem czasu zmienia się proporcja na osi desktop-mobile również w kwestii zakupów, dokonywanych coraz częściej poprzez urządzenia mobilne (popularność laptopa spadła w 2019 roku do 74% w porównaniu z 82% rok wcześniej). W Polsce przynajmniej raz w tygodniu 17% badanych używa telefonu do zakupów, podczas gdy rok temu wskaźnik ten wynosił zaledwie 9%.
W efekcie rośnie znacząco dynamika marketingu mobilnego – jak donosi w swoim raporcie Interaktywnie.com, wynosi ona rokrocznie 17 procent, a tylko w czasie pandemii urosła aż do 40 procent. Kanał ten stanowi już ponad jedną czwartą wydatków reklamowych online!
W istocie możliwości urządzeń przenośnych w służbie marketingu obejmują zróżnicowane działania, które dopasujesz do specyfiki swej branży i potrzeb klientów: od wykorzystania QR kodów i SMS w komunikacji z klientami przez reklamy wyświetlane tylko posiadaczom konkretnego urządzenia mobilnego aż po reklamy umieszczone w świecie mobilnych gier i aplikacji.
W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...
Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...
Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...