Jak komunikować się z konsumentami w czasie kryzysu? To czas na okazywanie wsparcia! Buduj i wzmacniaj lojalność klientów poprzez działania budujące wizerunek marki. Od kilku tygodni wiele marek działa w tym nurcie, skupiając się na społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).
Tarczyński wsparł szpitale swoimi produktami, a Coca-Cola, Play i CD PROJEKT RED przekazały miliony na fundusz interwencyjny WOŚP. Z kolei Biedronka wprowadziła pierwszeństwo wejścia do swoich sklepów dla seniorów na czas epidemii.
Ponad 15-letnie doświadczenie w dziedzinie public relations i marketingu zdobywała w agencjach PR, branży mediowej i wydawniczej. Jest współpomysłodawczynią filmu "Grzesiuk. Ferajna wciąż gra" oraz współautorką zbioru opowiadań "Taxi, taxi!
Albo o ludziach, taksówkach i innych zwierzętach". Zobacz więcej tekstów tego autora
W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...
Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...
Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...