Opportunity Alert #18: Przenoś stacjonarne doświadczenia on-line

Przenoś doświadczenia online

Nawet jeśli Twój biznes jest w pełni stacjonarny, szukaj sposobów na przeniesienie doświadczeń klienta on-line. Taka zmiana ma miejsce m.in. w branży motoryzacyjnej.

ŠKODA Polska stworzyła wirtualny salon samochodowy organizując regularne transmisje on-line z doradcami. Prezentują oni na żywo modele samochodów ze wszystkimi detalami i odpowiadają na bieżąco na pytania uczestników.

Marka organizuje wirtualne spotkania na Facebooku. Udział w nich nie wymaga więc znajomości żadnej szczególnej technologii od potencjalnych klientów.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...