Opportunity Alert #67: Docieraj z reklamą do najbliższej okolicy
Opportunity Alert #67: Docieraj z reklamą do najbliższej okolicy
Prowadzisz stacjonarny sklep lub punkt odbioru? Dzięki Facebookowi możesz stworzyć bardzo wąsko targetowaną reklamę. Zobaczą ją wyłącznie użytkownicy Facebooka z najbliższej okolicy – oddalonej o nawet 1,5 km od lokalizacji Twojego biznesu!
Co istotne, Facebook definiuje lokalizację odbiorców reklamy nie na podstawie deklaracji, a GPS ich telefonu. Oznacza to, że reklama dotrze precyzyjnie także do użytkowników, którzy znajdują się w określonej lokalizacji tymczasowo. To poszerzy grupę potencjalnych klientów Twojego sklepu.
Targetowanie lokalizacyjne można dodatkowo zawężać definiując m.in. wiek i płeć odbiorców oraz ich zainteresowania.
W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...
Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...
Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...