Opportunity Alert #76: Rozszerz grupę docelową na generację Z

Generacja Z

Generacji Z to użytkownicy w wieku 16-23 lata. Jak wskazuje raport opracowany przez Boston Consulting Group, ostatnie miesiące w szczególny sposób wpłynęły na ich zachowania zakupowe.

Od czasu wybuchu pandemii konsumenci z tej grupy zwiększyli swoje wydatki on-line. I to znacząco, bo aż o 33%! Średnia dla pokoleń starszych wyniosła 23%.

Co więcej, wkraczający właśnie w dorosłość przedstawiciele tego pokolenia to grupa docelowa, która w ciągu najbliższych 5 lat zwiększy swoje wydatki o ponad 70%.

Więcej o pokoleniu Z i jego zachowaniach zakupowych przeczytasz w raporcie BCG.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...