Opportunity Alert #34: Sprzedawaj w modelu abonamentowym

Model abonamentowy

Dollar Shave Club to amerykańska firma, która od 2011 roku dostarcza swoim klientom maszynki do golenia i produkty do pielęgnacji. Robi to jednak inaczej niż wszyscy, bo w modelu… abonamentowym. Gotowa paczka personalizowanych produktów trafia do klienta co miesiąc wprost pod drzwi.

W ciągu kilku ostatnich lat model ten zyskał na popularności. W modelu abonamentowym można zamówić już m.in. kawy, soki, wina, jedzenie, książki czy kosmetyki. A za granicą nawet ubrania!

Model abonamentowy pozwala zbudować z klientami długofalową relację niosącą wartość dla obu stron. Rozważ wdrożenie abonamentowego modelu sprzedaży w swoim biznesie.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...