Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcast w komunikacji marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu jednego odcinka nawet godzinę (i więcej!). Widzimy tu znaczny wzrost tzw. attention span – utrzymania uwagi użytkownika. Populacja stałych odbiorców podcastów jest wyjątkowo lojalna i w ogromnej większości pozytywnie nastawiona do autorów.

Także marki mogą wykorzystać potencjał podcastów w swojej komunikacji. Na polskim rynku robi to na przykład firma Deloitte – i to w kilku ciekawych odsłonach (warto sprawdzić tutaj).

Tematem wykorzystania podcastów w komunikacji marki zajęliśmy się szerzej na naszym blogu. Zapraszamy do lektury teksty o tym, jak stworzyć podcast, który zatrzyma ludzi na długo.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...

Opportunity Alert #98: Twórz efemeryczny content

Średni czas uwagi użytkownika internetu wynosi około 8 sekund – i z roku na rok się skraca. To między innymi...