Opportunity Alert #41: Taguj produkty na zdjęciach

Tagowanie produktów na zdjęciach

Prowadzisz firmowy profil na Faceboku i/lub Instagramie z pięknymi zdjęciami swoich produktów? Jeśli oferujesz możliwość ich zakupu na swojej stronie internetowej, skorzystaj z opcji tagowania produktów umieszczonych na zdjęciach. Dzięki tej opcji użytkownik, który kliknie w zdjęcie, widzi chmurkę kierującą do bardziej szczegółowego opisu produktu, a następnie przekierowanie do sklepu on-line, w którym można kupić produkt.

Opcja tagowania produktów z bazy danych sklepu on-line jest dostępna na Facebooku i na Instagramie. Mogą z nich korzystać posiadacze kont biznesowych, po spełnieniu kilku określonych kryteriów. Szczegóły tutaj i tutaj.

Już wkrótce ekosystem Facebooka umożliwi sprzedawanie produktów bezpośrednio z swojej platformy, bez konieczności posiadania własnego sklepu on-line. Już wkrótce światło dzienne ujrzy narzędzie Facebook Shops, które będzie stopniowo uruchamiane na wybranych rynkach. Od kilku miesięcy w USA FB prowadzi też testy „Checkout on Instagram”. To możliwość sfinalizowania zakupu bezpośrednio w aplikacji Instagrama, bez konieczności przechodzenia na zewnętrzną stronę.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...