Opportunity Alert #91: Udostępnij rezerwację wizyt on-line

Rezerwacja wizyt i konsultacji on-line

Udostępnij swoim klientom możliwość rezerwowania wizyt, spotkań bądź konsultacji, zarówno stacjonarnych, jak i on-line – i to niezależnie od branży, w której działasz.

Do niedawna aplikacja Booksy gromadziła wyłącznie usługi urodowo-zdrowotne – za jej pośrednictwem można było umówić wizytę u kosmetyczki, masażysty czy barbera. Kilka tygodni temu aplikacja rozszerzyła swoją działalność także na banki – za pośrednictwem Booksy możesz teraz zarezerwować spotkanie np. z doradcą hipotecznym w BNP Paribas Bank Polska i Alior Bank SA.

Jaką naukę może z tego wyciągnąć Twój biznes? Każda branża – nawet ta nieoczywista – może wdrażać tego rodzaju rozwiązania! Przykładowo, jeśli prowadzisz sklep on-line z kosmetykami, uruchom zapisy na krótkie konsultacje, w czasie których doradzisz klientom, jak dobrać produkty do typu skóry. Sprzedajesz ubrania? Udostępnij opcję rozmowy 1:1, w czasie której doradca wesprze klienta w zakupach. Możesz do tego wykorzystać także prostą aplikację Calendly, która integruje możliwość umawiania spotkań z Twoim kalendarzem.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...