Udostępnij swoim klientom możliwość rezerwowania wizyt, spotkań bądź konsultacji, zarówno stacjonarnych, jak i on-line – i to niezależnie od branży, w której działasz.
Do niedawna aplikacja Booksy gromadziła wyłącznie usługi urodowo-zdrowotne – za jej pośrednictwem można było umówić wizytę u kosmetyczki, masażysty czy barbera. Kilka tygodni temu aplikacja rozszerzyła swoją działalność także na banki – za pośrednictwem Booksy możesz teraz zarezerwować spotkanie np. z doradcą hipotecznym w BNP Paribas Bank Polska i Alior Bank SA.
Jaką naukę może z tego wyciągnąć Twój biznes? Każda branża – nawet ta nieoczywista – może wdrażać tego rodzaju rozwiązania! Przykładowo, jeśli prowadzisz sklep on-line z kosmetykami, uruchom zapisy na krótkie konsultacje, w czasie których doradzisz klientom, jak dobrać produkty do typu skóry. Sprzedajesz ubrania? Udostępnij opcję rozmowy 1:1, w czasie której doradca wesprze klienta w zakupach. Możesz do tego wykorzystać także prostą aplikację Calendly, która integruje możliwość umawiania spotkań z Twoim kalendarzem.