W ramach programu Facebook Marketing Partners zespół FB typuje w każdym kraju preferowane agencje partnerskie. Wybrane agencje mogą liczyć na dostęp do specjalnych zasobów, wiedzy i narzędzi zwiększających efektywność prowadzonych na rzecz klientów działań.
Z punktu widzenia klienta tytuł Facebook Marketing Partner, którym może pochwalić się agencja, potwierdza jej wysokie wyniki w zarządzaniu kampanii reklamowymi i ich skutecznej optymalizacji oraz zróżnicowane portfolio agencji.
Agencje należące do programu Facebooka mogą liczyć m.in. na priorytetowe rozwiązywanie ich problemów oraz bezpośredni dostęp do konsultantów FB wspierających m.in. optymalizację kampanii.
Będziemy testować to sami! A to dlatego, że z początkiem lipca br. AdNext uzyskał status preferowanej agencji partnerskiej Facebooka.
W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...
Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...
Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...