Opportunity Alert #30: Wyprzedzaj obawy konsumentów

Wyprzedzaj obawy konsumentów

Od kilku tygodni w głowach wielu konsumentów dużo jest obaw, a mało poczucia bezpieczeństwa. Odpowiadaj na tę potrzebę, rozwiewając wątpliwości i obawy, zanim jeszcze się pojawią!

Jeszcze w kwietniu sieć sklepów Netto Polska uruchomiła na swojej drodze wyszukiwarkę sklepów wraz z natężeniem ruchu w każdej placówce.

Dziś marka Mastercard uruchomiła serwis KiedyDoSklepu.pl. Podpowiada on o jakiej porze najlepiej wybrać się na zakupy, żeby uniknąć dużego ruchu w sklepach w najbliższej okolicy. Takie rozwiązanie pozwala zadbać o komfort i bezpieczeństwo konsumentów oraz oszczędzisz ich czas. A przy okazji – buduje wizerunek marki i lojalizuje.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...