Opportunity Alert #58: Wzmacniaj komunikację ekspertami

Eksperci w komunikacji marki

Zapraszając do współpracy i zabrania głosu autorytety w dziedzinie osadzisz produkt w nowym kontekście i zbudujesz zaufanie klienta. Jako budulec w tym procesie posłużyć może gościnny artykuł, Q&A lub live w mediach społecznościowych.

Sklep Zooplus należący do branży zoologicznej, która odnotowała rekordowy wzrost sprzedaży od początku pandemii, nie od dziś wykorzystuje content wzbogacony o dodatkową wartość w postaci porad lekarzy weterynarii.

Jednakże odniesienie do nadzwyczajnej sytuacji i okoliczności towarzyszących obawom właścicielom czworonogów pozwala zbudować poczucie bezpieczeństwa na fundamencie wiedzy eksperckiej. W ostatnim czasie warte rozważenia jest zatem adekwatne powołanie się na wiarygodne i kompetentne źródła. W przypadku Zooplus jest to np. przywołanie danych publikowanych przez instytuty badawcze i edukowanie klientów w zakresie uznanych źródeł informacji.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...