Opportunity Alert #77: Zachęcaj do bezpośredniego kontaktu

Direct Message z klientem

Formaty kampanii reklamowych dostępne na Facebooku i Instagramie pozwalają Ci stworzyć szczególną reklamę. Po kliknięciu może ona kierować do bezpośredniej rozmowy z marką na Messengerze lub w Direct Message.


Tę opcję warto wykorzystać kierując reklamę do osób, które już znają Twoją markę – na przykład obecnych fanów i followersów. Opcję tę docenią Twoi potencjalni klienci, jeśli oferujesz produkt, którego dobór wymaga konsultacji (np. kosmetyki lub ubrania).

Wyznacz „dyżury” w określonych dniach i zachęć odbiorców do bezpośredniej rozmowy w sprawie zakupów.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...